16.5.18

Twins Craft!


Τη λατρεία μου για τα χειροποίητα παιχνίδια την έχω μοιραστεί πολλές φορές μαζί σας! Γι αυτό όπου καταφέρνω και βρίσκω ανθρώπους, με μεράκι και αγάπη για τη δουλειά τους, θα συνεχίζω να τους αφιερώνω αναρτήσεις μου! Στην εποχή του πρόχειρου, το καθετί προσεγμένο έως και την τελευταία λεπτομέρεια, είναι υποχρέωση μου να το μοιράζομαι με όλες εσάς!


Σήμερα λοιπόν έλαβα από το Twins Craft ένα υπέροχο πακετάκι! Δυο εκπληκτικά unicorns σε ξύλο!
Δεν έχω λόγια να περιγράψω τα πρόσωπα των κοριτσιών μου μόλις τα αντίκρισαν!

Η Αμίρα & η Αμέλια, όπως όλα τα παιδάκια έχουν λατρεία στους μονόκερους (εξού και το πάρτυ γενεθλίων μας με το ίδιο θέμα, λίγες εβδομάδες πριν). Στο εμπόριο υπάρχουν αρκετά προϊόντα με θέμα τους μονόκερους, αλλά ΤΙΠΟΤΑ μα ΤΙΠΟΤΑ δεν συγκρίνεται με τις δυο αυτές υπέροχες δημιουργίες των Twins Craft! Προσωπικά δεν έχω βρει πουθενά κάτι ανάλογο!

Κατασκευές που ξεχειλίζουν από δημιουργικότητα! Και αυτό το αντιλαμβάνεται κάνεις από την πρώτη στιγμή! Παιχνίδια φτιαγμένα με αγάπη, προσεγμένα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια με όμορφα και απόλυτα ασφαλή υλικά.

Αυτό συμβαίνει γιατί πίσω από το Twins Craft βρίσκονται δυο υπέροχα κορίτσια, η Λυδία και η Άλκηστις! Δίδυμες κούκλες νηπιαγωγοί με μεγάλη αγάπη για τα παιδιά και για το χειροποίητο, που αποφάσισαν το εκπαιδευτικό υλικό, που δημιουργούσαν αρχικά για την τάξη τους να το εξελίξουν!
Με όπλο την πείρα τους και την γνώση των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών ξεκίνησαν!
Η εξέλιξη αυτή οδήγησε στη δημιουργία των Twins Craft, των πιο crafty διδύμων που έχω δει ποτέ!

Πολλές από τις δημιουργίες έχουν ξεκάθαρα εκπαιδευτικό χαρακτήρα, όπως τα υπέροχα quietbooks, babybooks και πολλών ειδών βιβλιαράκια (πάντα υφασμάτινα) με ποικιλία θεμάτων, για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Υπάρχουν βέβαια και τα ιδιαίτερα baby gift boxes, θήκες βιβλιαρίων, υφασμάτινες τσάντες αλλά και backpacks!



Κάποια από τα πανέμορφα backpacks

Εμείς ξεχωρίσαμε τα πρωτότυπα στεφάνια με υφασμάτινα λουλούδια, το καλοκαιρινό υφασμάτινο παιχνίδι «Πάμε για ψάρεμα» και εννοείται τους εκπληκτικούς μας μονόκερους!

Στεφάνι με υφασμάτινα λουλούδια


Η ποικιλία των κατασκευών είναι πραγματικά τεράστια, για κάθε ηλικία, για κάθε ανάγκη!

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη συλλογή των Twins Craft στο Instagram κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Τη συλλογή των Twins Craft στο Facebook κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Όπως επίσης μπορείς να κάνεις subscribe και στο κανάλι των Twins Craft στο YouTube κάνοντας κλικ ΕΔΩ


Είμαι σίγουρη ότι θα εντυπωσιαστείς! Επίσης stay tuned γιατί πολύ συντόμα θα ακολουθήσει διαγωνισμός σε συνεργασία με τα κορίτσια του Twins Craft!

xoxo,

Αγγελική!


Δεν υπάρχουν σχόλια: