10.2.17

3 μαγικά λαδάκια!



Ανέκαθεν προτιμούσα τις φυσικές λύσεις, αντί των διαφόρων χημικών σκευασμάτων που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Τι εννοώ? Προτιμώ για παράδειγμα, για τις άκρες των μαλλιών μου,  αμυγδαλέλαιο πριν απο κάθε λούσιμο. Τα κρατά μαλακά και μειώνει σημαντικά το σπάσιμο της τρίχας.

 Όπως επίσης, το καστορέλαιο ειναι αγαπημένο μου beauty προϊόν. Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ το απλώνω στα φρύδια και τις βλεφαρίδες μου. Δυναμώνει την τρίχα και βοηθά στην ανάπτυξή της.

Πρόσφατα λοιπόν, έβαλα στη ζωή μου το λάδι avocado. Το δέρμα του προσώπου μου ειναι κανονικό προς ξηρό, κυρίως σε καποια σημεία, οπότε χρησιμοποιώντας το λαδάκι αυτό πρωί (πριν την ενυδατική) και βράδυ, έχω δει σημαντική βελτίωση στο δέρμα μου. Το λάδι avocado προστατεύει επίσης από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, πρόκειται δηλαδή για ένα φυσικό αντιρυτιδικό. Είναι ένα θρεπτικό λάδι, πλούσιο σε βιταμίνες Α, B, D, E καθώς και κάλιο- γνωστό ως ορυκτό της νεότητας.  Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στα μαλλιά, αλλά και στο σώμα.

Μπορείς να τα προμηθευτείς όλα από φαρμακεία ή καταστήματα βιολογικών προϊόντων.

Δοκίμασε το!





Δεν υπάρχουν σχόλια: