29.8.18

Ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το Σεπτέμβριο!


Το καλοκαιράκι φτάνει στο τέλος του, ετοιμαζόμαστε επίσημα πια για το Φθινόπωρο και το άνοιγμα των σχολείων. Φέτος αφορά και εμάς για πρώτη φορά.

Κάθε τέτοιο καιρό με πιάνει μια μανία να οργανώσω τα πάντα.  Όχι ότι είναι περιοδικό, γενικότερα με λες λιγάκι, λιγουλάκι control freak. Κάπου εκεί μετά το Δεκαπενταύγουστο αρχίζω και ετοιμάζω λίστες ατελείωτες. Ειδικά φέτος τις διπλασίασα, καθώς το γλυκό μου μπουμπουκάκι, η πρωτότοκη μου θα πάει νηπιαγωγείο. Οπότε με καταλαβαίνεις...

Αλλά ο Σεπτέμβριος γενικότερα είναι μήνας οργάνωσης, αποφάσεων, τακτοποίησης κτλ.

Οπότε, ένα μικρό μέρος της δικής μου λίστας για το μήνα αυτό, είναι τα παρακάτω:

• Να οργανώσω τις ντουλάπες μας και να χαρίσω ότι δε θα ξαναφορεθεί. Αυτό το ακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια σε κάθε αλλαγή εποχής, γιατί αλλιώς δε θα χωρούσαμε στο σπίτι μας...κυριολεκτικά.

• Να ξεφορτωθώ παλιά περιοδικά, εφημερίδες, άχρηστα αντικείμενα κτλ.

• Να βρω τσάντα για το νηπιαγωγείο της κορούλας μου. Ακούγεται απλό, δεν είναι και τόσο. Υπάρχουν βέβαια αμέτρητες στην αγορά, αλλά όσο να ‘ναι το πρώτο μας σχολικό backpack είναι!
Να μην είναι το τελειότερο;;; ☺️

• Να ανανεώσω την παιδική γκαρνταρόμπα των κοριτσιών μου. Αυτό το απολαμβάνω ιδιαιτέρως. Λατρεύω να τα επιλέγω online, με την ησυχία μου, συνήθως όταν οι μικρές κοιμούνται.
Μου αρέσει να κάνω ένα mix ρούχων και αξεσουάρ από διεθνείς αλυσίδες, μεγάλα επώνυμα καταστήματα και πολλά ελληνικά e-shops και brands.

• Να βρω μια εξωτερική απογευματινή δραστηριότητα για τις μικρές, ώστε να περνούν χρόνο μαζί.

• Να δω εκείνες τις 3 ταινίες που δεν πρόλαβα να δω στο cinema το καλοκαίρι.

Και μιας και γυρίσαμε όλοι με λίγη παραπάνω ενέργεια, λόγω καλοκαιρινών διακοπών, νομίζω ότι αν πραγματικά το θελήσουμε, μπορούμε αυτό το μήνα να θέσουμε τις σωστές βάσεις για νέα ξεκινήματα!

Καλό φθινόπωρο λοιπόν!





Δεν υπάρχουν σχόλια: