17.7.18

Tips για τη περιποίηση των παιδικών μαλλιών!


Ένα κομμάτι της καθημερινότητας μας είναι και η περιποίηση των παιδικών μαλλιών.
Προσωπικά, μιας και οι μικρές μου έχουν 100% σγουρά μαλλιά, αφιερώνω πολύ χρόνο για τη φροντίδα τους.

Όλες οι μανούλες, ειδικά όμως οι κοριτσομαμάδες έχουμε μια παραπάνω έννοια για τα μαλλιά των μικρών μας. Χωρίς να θέλω να αδικήσω τις αγορομαμάδες☺️

Έχω συγκεντρώσει κάποια tips που πραγματικά δουλεύουν στη δική μας περίπτωση. Αλλά είναι δοκιμασμένα και σε ίσια μαλλάκια.

•Σε κάθε περίπτωση, όλα ξεκινάνε από το σωστό λούσιμο. Ένα καλό παιδικό σαμπουάν είναι η αρχή όλων. Υπάρχουν αρκετά εξαιρετικά παιδικά σαμπουάν στην αγορά.

•Χρησιμοποίησε σωστές ποσότητες στο λούσιμο, απέφυγε να τρίβεις τις άκρες των μαλλιών και τέλος ξέβγαλε καλά. Εάν το παιδάκι σου είναι μεγαλύτερο και λούζεται μόνο του, μάθε του να χρησιμοποιεί τις άκρες των δακτύλων του για το λούσιμο.

•Μη φοβηθείς να χρησιμοποιήσεις ένα παιδικό conditioner μετά το λούσιμο, θα βοηθήσει πολύ στο ξεμπέρδεμα. Τέλος ξεβγαλε πάλι καλά. Θα παρατηρήσεις αμέσως τη διαφορά στην υφή των μαλλιών.

•Απέφυγε να στεγνώσεις με πιστολάκι. Μια πετσέτα γύρω από τα μαλλιά για λίγη ώρα θα βοηθήσει περισσότερο. Εγώ προτιμώ να είναι ελαφρώς βρεγμένα για ευκολότερο χτένισμα.

•Πάμε τώρα στο βούρτσισμα! Εδώ εμείς κλαίμε, εγώ κυρίως, γιατί μια ωρίτσα για το κάθε κεφαλάκι είναι το λιγότερο που χρειάζομαι.
Καταρχήν διάλεξε μια βούρτσα ή χτένα (κατά προτίμηση με αραιά δόντια) ώστε να είναι πιο ανώδυνο το βούρτσισμα.

Προσωπικά έχω βρει μια καταπληκτική στην αγορά, αν θες να δεις ποιά, μπορείς να με ακολουθήσεις στο Instagram ΕΔΩ

Θα τρέξει και Giveaway ώστε μια τυχερή να την κερδίσει μαζί με ένα παιδικό conditioner Johnson’s Shiny Drops για λαμπερά μαλλιά.

•Χώρισε τα μαλλιά σε τούφες και ξεκίνα προσεκτικά. Για τα σγουρά μαλλάκια, βοηθάει παρά πολύ και το παιδικό μαλακτικό spray για ευκολότερο χτένισμα.

•Τώρα στο τελικό στάδιο και το styling των μαλλιών, απέφυγε να χρησιμοποιήσεις λεπτά λαστιχάκια και προτίμησε τα παχύτερα που δεν ταλαιπωρούν την τρίχα και βγαίνουν πιο εύκολα.


Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα τα tips μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια: