15.3.19

Πού σε πάει το όνομά σου..; Ένα μαγικό βιβλίο!



Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα ένα υπέροχο πακετάκι, όπου λίγο πολύ γνώριζα τι περιείχε. Η χαρά μου μεγάλη, γιατί περίμενα δύο βιβλία για τα κορίτσια μου. Ανοίγοντας το πακέτο μου και ξεφυλλίζοντας τις σελίδες των υπέροχων αυτών παραμυθιών, κατάλαβα πως ήταν κάτι πολύ περισσότερο!

Δύο μαγικά και ταξιδιάρικα βιβλία λοιπόν! Ένα για την Αμίρα & ένα για την Αμέλια! Δύο καταπληκτικά προσωποιημένα παραμύθια με τα ονόματά μας, όπου κάθε γράμμα οδηγεί σε διαφορετικό ταξίδι! Ιστορίες φτιαγμένες με βάση το όνομα και το φύλο του κάθε παιδιού, εμπνευσμένες ταυτόχρονα και από την προσωπική αφιέρωση, που έχει δυνατότητα κανείς να συμπεριλάβει.



Τα κορίτσια μου ξετρελάθηκαν όταν κατάλαβαν ότι ο ήρωας του κάθε βιβλίου ήταν οι ίδιες! Πιο συγκεκριμένα τα γράμματα του ονόματος της καθεμιάς, καθόριζαν το επόμενο μαγικό τους ταξίδι. Και αμέσως η πρώτη ανάγνωση του κάθε παραμυθιού, έγινε μια αξέχαστη εμπειρία. Γέλια και χαρές ακολουθούσαν την κάθε αλλαγή σελίδας και οι μικρές μου με προσμονή περίμεναν την εξέλιξη του ταξιδιού τους! Κάθε στάση μια νέα συνάντηση με υπέροχους φανταστικούς χαρακτήρες σε κόσμους μακρινούς.

Στο τέλος διαβάσαμε και την αφιέρωσή μου προς εκείνες, που η ομάδα του Magic Name συμπεριέλαβε σε κάθε βιβλίο μας. Εκεί κάπου συγκινηθήκαμε μαζί, γιατί ναι αυτό το μαγικό ταξίδι ήταν αξέχαστο!

Πού σε πάει το όνομά σου λοιπόν..; Μια υπέροχη προσωποιημένη εμπειρία για το κάθε παιδί!
Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο www.magicname.gr

Μια εξαιρετική ιδέα για δώρο, με δυνατότητα επιλογής εξωφύλλου και προσθήκης προσωπικής αφιέρωσης στην πρώτη σελίδα του βιβλίου. Ιδανικό για ηλικίες 0-8 ετών. Επίσης περιλαμβάνει και ζωγραφική δραστηριότητα.

Ελπίζω να το χαρείτε όσο και εμείς! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: