8.12.16

Sugar Tales!

Χριστούγεννα χωρίς λιχουδιές γίνεται; Δεν γίνεται! Εννοείται οτι αυτές τις ημέρες μελομακάρονα, κουραμπιέδες, δίπλες και ότι άλλο σε παραδοσιακό, Χριστουγεννιάτικο γλυκό υπάρχει, έχει την τιμητική του! Ήθελα λοιπόν και κάτι διαφορετικό, όχι τοσο κλασσικό, να είναι και λίγο στολίδι. Η αλήθεια είναι οτι είχα κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου...

Πέρυσι λοιπόν τέτοιο καιρό έψαχνα να βρω αυτά τα ωραία μπισκότα, ξέρετε εκείνα με τη ζαχαρόπαστα, με τα ωραία σχέδια, που είναι τόσο, μα τόσο όμορφα, που πραγματικά λυπάσαι να τα φας! Και τα βρήκα! Που? Στο THE SUGAR TALES. Και ειλικρινά έμεινα τόσο ικανοποιημένη!
Τα έλαβα την ημερομηνία που ζήτησα, σε μια προσεγμένη συσκευασία, φρεσκότατα και γευστικότατα!

Τα μπισκότα τους ταξιδεύουν παντού, οπότε μην ανησυχείς αν βρίσκεσαι εκτός Αθηνών, αρκεί βεβαια να τα παραγγείλεις εγκαίρως. Πιο συγκεκριμένα για τις ημέρες των εορτών έχουν ένα συγκεκριμένο κουκλίστικο πακέτο, το λεγόμενο πακέτο το Αγίου Βασίλη, με σφραγίδα από το ταχυδρομείο του Βορείου Πόλου και ευχές από τον ίδιο τον Santa!
Tip: στην ετικέτα επάνω στο πακέτο μπορείς να βάλεις εσύ, μόλις το παραλάβεις, το όνομα του αγαπημένου σου, για τον οποίο προορίζεται το όμορφο αυτό δωράκι.
Εγώ πέρυσι το έβαλα κάτω από το δέντρο, μαζί με τα υπόλοιπα δώρα και εννοείται έγραψα το όνομα των μικρών μου, οπότε φαντάζεσαι πόσο χάρηκαν. Ένα δώρο κατευθείαν από το Βόρειο Πόλο!
Δες φωτογραφίες παρακάτω από το δικό μου πακέτο. Εάν θες και εσύ να παραγγείλεις το δικό σου,
τότε πατά επάνω στο σύνδεσμο για να έρθεις σε επικοινωνία με το THE SUGAR TALES!
https://www.facebook.com/The-Sugar-Tales-426986367331261/

Επίσης αξίζει να αναφέρω, ότι εκεί μπορείς να βρεις τις πιο ευφάνταστες και προσεγμένες τούρτες γενεθλίων (και όχι μόνο), cupcakes, μπισκότα όλων των ειδών και πολλά άλλα καλούδια.









*Αμέσως μόλις λάβω το φετινό μου πάκετο θα αναρτήσω νέες φωτό και τις σχετικές αντιδράσεις των κοριτσιών μου, οπότε stay tuned!



Δεν υπάρχουν σχόλια: